رمزگشایی سرقت‌های مدارس غرب مشهد پاسخ به چند پرسش‌ متداول بازنشستگان کشوری درباره بیمه تکمیلی عکس و فیلم از خسارت‌های زلزله ۵ریشتری در کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از زلزله کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | ۲ فوتی و ۵۰ مصدوم و چند نفر زیر آوار مانده در کاشمر | حال ۱۵ نفر وخیم است زلزله نسبتاً شدید کاشمر در خراسان رضوی را لرزاند + جزئیات (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) هزینه میلیاردی پیشگیری از ابتلا به هاری | شهرداری‌ها موظف هستند که کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب را پیگیری کنند بیماری تب دنگی چیست؟ | آخرین وضعیت بیماری در مشهد و خراسان رضوی پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای مشهد و خراسان‌رضوی ( ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) تبلیغ محصول مکمل در فضای مجازی ممنوع است ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از امروز آغاز شد + شرایط (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) پاسخگویی ۱۰۰ درصدی به نیاز شبکه درمان به خون و فراورده‌های خونی پاسخ به ابهامات «متناسب‌سازی حقوق» بازنشستگان | احکام جدید حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟ علائم افسردگی نامرئی (افسردگی پنهان) چیست تذکر دیوان محاسبات کشور به دستگاه‌ها درباره اجرای قانون هوای پاک وزیر کار: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود | پیگیر متناسب‌سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز هستیم بازنشستگی دوران فراغت یا مرارت؟ | پای حرف‌های چند پدر به مناسبت روز جهانی پدر ساماندهی مدارس کانکسی کشور در مهر ۱۴۰۳ پایان سرقت‌های عجیب از طلافروشان مشهدی |شکایت ۷ زرگر از یک زباله گرد
سرخط خبرها

گزارشی از وضعیت جوی شهرهای پرتردد نوروزی طی روزهای پایانی تعطیلات

  • کد خبر: ۱۵۶۷۳۴
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
گزارشی از وضعیت جوی شهرهای پرتردد نوروزی طی روزهای پایانی تعطیلات
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت جوی شهرهای پرتردد کشور طی روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین را تشریح و اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر این مناطق صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران (۱۲ فروردین) ابری و وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق و کاهش زیاد دما (۱۳ و ۱۴ فروردین) نیز قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی اصفهان نیز طی این روز‌ها صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و وضعیت جوی کرج نیز طی روز (۱۲ فروردین) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعات وزش باد شدید و رگبار و رعد وبرق و کاهش زیاد دما و در روز (۱۳ و ۱۴ فروردین) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

آسمان گرگان نیز طی این سه روز صاف و در بعضی ساعات نیمه ابری تا ابری و کمی ابری همراه با بارش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان ساری طی روز (۱۲ فروردین) ابری و همراه با کاهش زیاد دما و بارش پراکنده همراه با بارش باران و وزش باد و طی روز‌های (۱۳ و ۱۴ فروردین) نیمه‌ابری همراه با بارش و وزش باد و آسمان شهر رشت طی این روز‌ها نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

تبریز نیز طی روز (۱۲ فروردین) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید و (۱۳ و ۱۴ فروردین) آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد را تجربه خواهد کرد و آسمان مشهد روز (۱۲ فروردین) صاف تا قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و در بعضی ساعات وزش باد و طی روز (۱۳ و ۱۴فروردین) نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی اهواز (۱۲ فروردین) صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق یا غبار صبحگاهی و وزش باد و (۱۳ و ۱۴ فروردین) صاف تاقسمتی ابری همراه با وزش باد و آسمان شیراز نیز طی این سه روز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی بندرعباس نیز (۱۲ فروردین) کمی ابری و در بعد از ظهر وزش باد شدید و دریا مواج و (۱۳ و ۱۴ فروردین) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->